tirsdag 16. mars 2010

Lille Vakre

Datter'n ble 17 år på søndag. Den lille vakre ungen min er blitt enda eldre og enda mer vakker.
Det er så mye jeg kunne skrevet om denne flotte jenta, som gjør meg så stolt over å være moren hennes hver eneste dag. Alle disse små øyeblikkene som hun av en eller annen grunn klarer å gjøre store og vakre bare ved å si noe eller rett og slett bare være der.
Jeg elsker henne.

Jeg elsker latteren og humøret hennes. Det er gøy å være sammen henne, og latteren er utrolig deilig. Hun får meg til å le også, som f.eks forrige dagen når vi kjørte forbi Mc Donalds og hun sa at hun så en kjekk fyr.
-Åh? Jobbet han? spurte jeg.
-Nei, han jobbet ikke, han sto bare til pynt, var svaret.
Eye candy, med andre ord.



Gratulerer med 17 års dagen, jenta mi.

Ingen kommentarer: