fredag 14. mars 2008

Kjære herlige jenta mi.

Vet du hvor stolt jeg er av deg?
Av motet ditt, av den livsgleden du viser, hjertevarmen din,
stoltheten og rettferdighetssansen din?

Vet du hvor glad jeg blir over å høre latteren din?
Av alle latterkrampene vi har, av alle de små interne spøkene oss i mellom,
åpenheten og tilliten du viser meg?

Vet du hvor stor pris jeg setter på de gode samtalene vi har?
Av refleksjonene dine, over evnen din til å være løsningsorientert,
ironien din og den fabelaktige innsikten din?

Du er en berikelse på absolutt alle måter, lille Vakre.
Jeg er så imponert av deg! Det at nettopp jeg ble din mamma, gjør meg ydmyk.
Min kjærlighet til deg er enorm og uendelig.

Jeg elsker deg masse masse.
Gratulerer så mye med 15 års dagen din i dag, jenta mi.

Klem, Mamma.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du er heldig kjære. Men du har også en del av æren.

Gleder meg med deg.

klemmer begge

McD

Anonym sa...

Nydlig hyllest ;-)

Anonym sa...

Gratulasjoner fra filletanta også! *snufs*

Og jeg er så enig, så enig, med Dr McD - hun slekter definitivt på sin vakre mamma, på alle måter!

Bursdagsklemmings

Anonym sa...

Det var fine ord det.. *rørt*

Gratulerer mini-sokken med milepælen sin! *hipp-hipp-HURRA-HURRA-HURRA*

-og du vet det er noen som mener at man høster det man sår.. så det at du har fått ei så flott jente skulle vel kunne tyde på at du har gjort en del riktig du også! ;-) Så gratulerer så mye til mamma'n også med storpio si!

klem fra M'en!
(og ja.. det er oste-M'n som er ute å farter i bloggarrike..) :o))

Solskygge sa...

McD: Jeg har nok lykkes, ja. :o))
Og vi klemmer Mcd'n vår tilbake.

Randi: Hei og velkommen hit, forresten. :o) Hun fortjener virkelig den hyllesten. ;)

M'n: Vet du hvor glad jeg ble nå? Det er jo deg, jo! *klapper i henda!*
Både hun og jeg har gjort en god jobb, tror jeg. :)
Det er nok litt stort det å være over "fjortis" stadiet. Hehe.

Klem til oste-M'n!

Solskygge sa...

Anne: Makan....kommentaren din kom ikke før nå den! Hrmf, hva er det slags tull?!...

Men takk! *rødmer litt kledelig*
Filletante blir satt veldig stor pris på, nemlig. :o))

Klem!