fredag 11. mai 2007

O' Lykke!

I dag startet omsider 24 på igjen! Og endelig noe å se på på tv! Jeeeeeii!!
Og dobbelt episode da gitt!!
Er det noe rart jeg er glad?! *ler*
Så kan jeg sikle masse på Kiefer Sutherland og sitte med hjertet i halsen en stund igjen.

Jeg hjelper jo til så godt jeg kan når jeg ser på. Ber ham om å passe seg, kjappe seg, forteller ham at det og det mennesket kan han så vistes ikke stole på!
Det er ikke alltid han hører på meg, men han fikser som regel brasene. Tøffe mannen.

Halvt romantisk er han også, midt oppi all styrken og macho tendensene. Det første han sier etter å ikke ha sagt ett eneste ord i løpet av 20 mnd i tortur i kinesisk fengsel er; "Audrey?"
*Sukk og smelt og sånn altså*

Men han reddet ihvertfall min kveld. De siste dagene har vært lange i påvente av serien skulle starte igjen. Nå er den her og hver torsdag fra nå, så er jeg faktisk opptatt! Nemlig!

4 kommentarer:

Lothiane sa...

Ha ha! Jeg snakker også med folka på TV. :-P "Neeeei, ikke gå der da!" og så videre. ;)

24 har jeg ikke fulgt med på, men den ser spennende ut.

Solskygge sa...

*ler* Jasså, du er pussig du også? ....Har vi bodd alene for lenge, tro.....? *flirer*
24 er drit spennende! Ikke noe særlig ME vennlig, for jeg kan være møkk sliten etter en episode, men shit au. Det overser jeg!

Anonym sa...

Hvorfor så ikke jeg på 24? Snakket med deg 10 minutter før det begynte. Jo, fordi du fortalte meg ikke hvilken kanal det var på *ler*
Men snakke til TVen gidder jeg ikke, gidder jo ikke snakke med folk i RL engang *knis*

Solskygge sa...

Blomman; du er litt treg i avtrekker'n da. Ikke til å komme forbi det! *erter*
Men det går i reprise på søndag, hvis du husker det da.
Og dessuten, tenk så deilig å snakke til tv'n. Ingen som kauker tilbake på den måten. *humrer*